Вітаю Вас, Гість

 

 

Після хліба найважливіше

 

для народу – школа.

 

 

Ж.Дантон

 

З історії школи

З 1934 по 1995 - середня школа

З 1 вересня 1995 - Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

З 17 лютого 2007 - школа реорганізована в НВО

У 2011 році ювілей – 40- річчя відкриття нового приміщення

Загальна кількість випускників – 994

Нагороджено медалями -19

З відзнакою (ЗОШ ) - 8

5 випускників закінчили Шпитьківську школу з золотими медалями 



Директор школи

Шамота Любов Миколаївна

       вчитель історії вищої кваліфікаційної категорії,

"Відмінник освіти України”,     

                член Національної спілки краєзнавців України,

 депутат Макарівської районної ради

 

 

Заступник директора

з навчально- виховної роботи

Майданік Надія Леонідівна

учитель  англійської мови

 

Педколектив НВО 


 

Наша  рідна школа

                                                                                                                                                    У бібліотеці

 

У коридорах школи

 

  

                                Вестибюль      

   

                                                                                                                   У ДНЗ "Сонечко"             

  

                                                                                                                       Ігровий майданчик


 

 


 


Наша школа громадсько-активна

       

24 червня 2012 року наше НВО було зареєстровано на сайті 

 

громадсько-активних шкіл.

 

Дані про школу було внесено в онлайн базу даних ГАШ.

 

Філософія школи як громадсько-активної .

Ясногородське НВО в основу своєї діяльності ставить мету не просто надавати освітні послуги учням, але й розвивати громаду, залучати батьків та мешканців до вирішення соціальних та інших проблем, які існують як в школі, так і в громаді.

Школа є  просвітницьким і культурним центром громади. Це реалізується через активне залучення батьків, членів громади до вирішення проблем освітнього закладу , до участі в різноманітних заходах. В свою чергу школа не стоїть осторонь проблем громади.

НВО стає реальним механізмом об’єднання активних, творчих людей,які долучаються до навчально-виховного процесу та життя громади села ( концерти, виставки, конкурси і т. д ).

В освітньому закладі значна увага  приділяється освітнім, соціальним, оздоровчим послугам; розвитку молодіжного руху та залучення громадян до життя школи та громади; покращенню навчання учнів; зміцненню родини та відносин між мешканцями громади. Школа стала  центром відпочинку для осіб будь-якого віку. Вона відкрита для кожного – цілий день, та протягом вихідних. ( Працюють спортивні секції, проводяться родинні свята, ).

           Батьки мають можливість залучатися  до процесу прийняття рішень щодо якості освіти для їхніх дітей та участі у житті школи: вибір предметів варіативної складової, роботи гуртків, організації свят та екскурсій.

           Педколектив ініціює нові підходи до навчального процесу через використання інноваційних технологій, залучаючи батьків, членів громади до цього.

Школа та громада допомагають сім ям, які потрапили в складні життєві обставини, у вирішенні їх проблем.

          Освітній заклад  виховує шанобливе ставлення до соціальної інклюзії (  толерантне ставлення до представників інших нації, релігійних вірувань, соціального класу, фізичних можливостей). Шкільне обладнання є доступним для людей з особливими фізичними потребами: пандуси, туалети.

Проектна діяльність громадсько-активної школи

(анотація та опис проектів):

Проект «Моє село»

Щоб  село  розвивалось , треба  мати  активну  життєву позицію  кожного  члена  громади. Можна  пливти  за  течією, а  можна  бути  творцем  власної  долі.

Сьогодні  є  актуальним відродження  духовності  на  селі. Надзвичайно  важливу  роль  відіграють  традиції  в  збереженні  нації  як  цілісності  поколінь  минулих, сучасних  і  майбутніх. Цю  цілість  підтримують  перед  усім  традиції. Завдяки  їм  зберігається  й  розвивається  релігія, звичаї, здобутки  мистецької  творчості, світогляд, народні  ідеали – все  те, що  створює  обличчя  народу. З  відродженням  незалежної  України  постала  необхідність  повернути  народні  традиції  і  одна  із  них – святкування  храмового  свята  на  селі. Тому  перед  нами  постає  завдання  організувати  дозвілля  односельців. Показати  громадськості  села, як  можна  зробити  своє  життя  набагато  змістовнішим.

 

Мета проекту:

Залучення  членів  громади  села  до  активної  участі  в  житті  села;

 Привернення  уваги  громадськості  до  змістовного  відпочинку;

 Розвиток  творчих  здібностей  молоді;

Організація  дозвілля  членами  громади;

Залучення  жителів  села  до  культурного  проведення  вільного  часу;

Підтримання  традицій  села.

 

Проект « Уздоровому тілі – здоровий дух»

Запорукою активної діяльності і процвітання громади є формування здорового способу життя в шкільному та сільському середовищі, адже здоров’я – найцінніше багатство кожного.

 

Мета: виховання здорового способу життя, зміцнення здоров`я учнівської молоді села.

 

Проект « До природи з повагою ”

 

Необхідність створення та реалізації проекту викликана гостротою даної проблеми.

Мета проекту:

       Зберегти та примножити зелені насадження на території подвір’я школи,

с. Ясногородка , в місцевому лісі.

       Змінити дизайн квітників на шкільному подвір’ї. 

       Формувати в учнівської молоді екологічну культуру, мислення.

       Розвивати відповідальність за стан навколишнього середовища.

       Окультурення території школи .



 

Школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
Знань надається тут першооснова,
Жити, дружити учились ми в ній.
Школу скінчили та линемо знову
В дзвінкоголосий і радісний рій.
В школі так щиро сміятися вміли,
Рішення легко приймалися в нас.
Впевнено всі ми до мрії летіли…
А повернутись не сила й не час…

 

 

Цікаві факти про школу

Слово «школа» походить від грецького слова «сколе», щоозначає «дозвілля».

Такихшкіл, які ми звикли бачити зараз, в Стародавній Греції не було.

Філософи та їх учнізбирались у вільний час разом і сперечалися з різних питань.

У 1565 р. з'явився перший буквар для навчання дітей,

виданий першодрукарем Іваном Федоровим.

1 вересня йдуть в школу діти ще 122 країн – вся Америка
і Європа.

1 січня навчальний рік починається в 43 країнах.

У 16 країнах він починається в березні,а в 10 – в серпні.

У Японії навчальний рік триває з 1 квітня по 1 березня.

Діти відпочивають всього один місяць. 

Один місяць відпочивають також в Індонезії (у січні)

та в Індії (у квітні).

У Норвегії та Мозамбіку канікули тривають 2 місяці.

У Аргентині,Еквадорі, Панамі, Сіднеї учні відпочивають аж 4 місяці

У різних країнах існують різні системи оцінки знань учнів.

Якщо в Росії, Угорщині і

Югославії 5 – найвища оцінка, а 1 – найнижча, то в Чехії все навпаки. 

У школах Голландії та Румунії ставлять оцінки від 1 до 10.

У Франції в ліцеях введена 20-бальна шкала оцінювання.

У Сіднеї відкрита перша в світі школа англійської мови для

папуг та інших птахів, що говорять.

Їх навчають вимовляти вітання, жарти і навіть вірші.

 


ПіснеЗнайка


"ПіснеЗнайці" завдяки
Ми вчимося залюбки.
Нам знання даються легко!
Нами тішаться батьки.

 

У 2012-2013 навчальному році в нас впроваджується навчання за  за медико-педагогічною

технологією"ПіснеЗнайка"для учнів початкової школи.

Всі класи забезпечені матеріально-техніною базою для проведення уроків за цією технологією.

Методологія використання «ПіснеЗнайки» надзвичайно проста. Спочатку пісні неголосно звучать на

перервах, уроках образотворчого навчання, трудового навчання, фізкультхвилинках. За тиждень слухачі

підсвідомо запам’ятовують їх і починають підспівувати.

Комфортне навчання з «ПіснеЗнайкою» допомагає дітям адаптуватися до шкільних навантажень, уникнути

перевантажень та хронічного стресу, які найчастіше спричиняють негаразди з успішністю та зі здоров ‘ям

учнів. Залучення «ПіснеЗнайки» в процесі навчання дає позитивні емоції та створює успішне середовище.